nuff

Sunday, February 1, 2009

Sekadar Luahan Hatiku








haha, katun yg aku minat dari kecik
lagi, kalaw aku ade jet ni, yg leh transform2 cmni.. mmg aku cari HUSNI MUBARAK pastu pijak2, lenyek2 ngan kaki robot tu!!

tak lupe gk, yahudi, tp aku tknk bunuh deorang sbb ade kalangan yahudi baek, dan muslim.. n pemimpin deorang yg ta'sub zionis ni, aku nk hantar deorang g planet yg paling dekat ngan matahari tu, ape ah,... tk ingat a, sains lame tinggal T_T

ni ha update berita terbaru, yg buat lg aku bengang ngan mesir sbb blaja kt ctu.



TERKINI:

Terbongkar syarikat Mesir membekal makanan kepada Israel semasa perang Gaza.







Ahad, 01/02/2009 - Sebuah akhbar Mesir telah membongkar yang sebuah syarikat Mesir telah membekalkan askar-askar rejim Zionis dengan makanan melalui lintasan Owja semasa perang di Gaza manakala lintasan Rafah telah ditutup untuk bekalan bantuan kepada untuk warga Palestin

Akhbar Al-Osbo menyebut setiap minggu konvoi tetap lori membawa bekalan makanan daripada bandar raya Sadat pada lintasan Owja untuk menyampaikan bekalan makanan kepada tentera Israel semasa pencerobohan
mereka di Gaza.

Akhbar itu turut menyatakan kedahsyatan pemikiran syarikat Mesir tersebut tergamak membekalkan askar-askar rejim Zionis dengan bekalan makanan berlabel “Latha” yang bermaksud “Sedap” pada masa sama , rakyat Mesir berang terhadap pencerobohan Israel terhadap rakyat Gaza .

sumber : maszlee malek


2 comments:

Anis said...

asal zalim sgt org mesir tuh...

NaiM said...

syarikat makanan yg kasi.. ala, biase la tu, manusia, tamak kdg², bisnes la konon, ctu la niage, cari lubang nk untung ;)

.

hot news!

Photobucket Photobucket