nuff

Tuesday, January 27, 2009

::BiNGUNG Ngan MASALAH aku::

Kawan²,

Ada satu soalan dan masalah.

Sekarang ni aku kerja kat

Bila tengah hampir hujung bulan aku makan


Nak shopping barang murah selalu kat

Bila nak kuat selalu minum MILO cap


Bini pakai mekap nak pakai yang ada cap



Bila orang rumah bendera merah suruh beli

Barang baby banyak pakai yang



Sekarang anak2 tak pakai lampin..........kini pamper...



Bila balik rumah tengok anak dok depan TV tengok ,

yang belajar sekolah tengok


Aku marah suruh tukar pi tengok movie ,


untuk berita sensasi terkini

Sambil layan TV aku minum ,
dan makan

Ahhhhhh.......cooooooo........ yang di guna

Teringat esok nak kerja terus pi kilat kasut pakai
pakai baju polo

Nak bagi wangi dalam rumah pakai

sebelum gi dating.....nah...sembur keliling badan

Sambil tunggu date di
habis baca surat khabar tempatan baca


Balik rumah letih cari dalam peti ais ada,



Dan yang lebih penting nak cerita masalah ni kat hang pun aku nak kena pakai telefon yang bercap

FUhhhh...pening kepala..




Apapun aku tetap BOYCOTT ISRAEL ..






BOYCOTT ISRAELI PRODUCTS CAMPAIGN

An Appeal to all Citizens of the World




3 comments:

IRFANTIJARI said...

Ko lupa nak tambah bile kita dgr music..kita layan...Muzik Amerika!! =p

NaiM said...

tkpe, music kite download pirate!!

Si Pengembara said...

salam w.r.b
waktu habis baca,
nak senyum,tapi rasa
nak marah,tapi rasa
macam nak sengih,kelakar,
betul,satu muhasabah untuk semua
brilliant!

.

hot news!

Photobucket Photobucket