nuff

Monday, January 4, 2010

مَوعِظَة لِلمتَّقين

Sempena nak pekse ni, meh kite usha skit atau leh kate nasehat la...

1- usaha dan ikhtiar

2- jangan terpedaya dengan usaha sendiri

3- jangan memandang rendah sahabat

4- tinggalkan maksiat

5- doa yang ikhlas

6- husnuzzon billah

7- restu ibu bapa

8- redha guru & doa orang soleh

9- tawakkal


...INGATAN & DOA TULUS IKHLAS dari-ku buat sahabat2... semoga KITA NAJAH d DUNIA & AKHIRAT... Amin.....

and terpakse setuju dgn isi blog kwn aku ni:-

"Dulu orang yang paling berilmu akan banyak berbicara

Hari ini orang yang kurang ilmu paling banyak bicara"...

6 comments:

nda said...

Selamat bermujahadah Naim oiii:D

D.U.I.T!!!
doa,usaha,ikhtiar,tawakkal!

Unknown said...

hahaha.. tenkiu2..

sesungguhnya, berwaspadalah pd fintah dunia..

p/s: klw nak waspada fitnah dajal ok gk!! wakakak

drcaries said...

hoho..lame xsinggah sje nk singgaj
wanna wish u gud lux n all da best la exam ni...nnt bleh bwk aku g jalan2 kt dumyat ye..nk kutip kerang!!!hahahha

nda said...

2-2 penting kot :D :D lg2 pmpuan kemana saje fitnah.nauzubillah!cpt update blog!wee~~

Unknown said...

to tmah: ceyp.. blog aku ni bukan berita harian pun nak jenguk setiap masa.. haha. yea yea silekan... nak mandi tgh laut tu pun aku tak kesah!! :P

to dzarifa: tu la.. waspada.. dah le ak tersilap eja jd fintah! haha ntah la labu... aku malas a update.. tktaw nk pos ape..

nda said...

haha!xpe2 fyi aku xla rajin bc blog.wt blog pn xdah..saje er,bg hot blog ko:)))

.

hot news!

Photobucket Photobucket